петък, 30 ноември 2012 г.

Swirly & pearly Christmas

Здравейте :) Ето една от няколкото картички, които майсторих тези дни.
Доста картички ми се насъбраха да публикувам и лошото е, че напоследък все по-малко ми се седи пред компютъра. Имам нужда от истинската творческа работа. Но ще се постарая да наваксам с публикациите идния месец, тъй като се насъбраха над 15 картички :)))

Бях забила в традиционните коледни цветове и се помъчих да се поразнообразя като използвам по-натрадиционни цветове. И ми се изпречи едно от блокчетата на My mind's eye :)))

Формата е нестандартна, но пък се връзва с нестандартните цветове. Изобщо цялата концепция за картичката ми беше в главата, но резулатата очаквах да е по-"уау"!


Ще я покажа в:
Card mania #8 "Swirls&pearls"
DOC #39 "Pastel colours"
Lexi's creations #79 "Christmas"


До скоро :)))

5 коментара:

  1. Страхотна е! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Очакваме те отново при нас в понеделник когато ще обявим следващото предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful, just love it and thanks for sharing this great card with us at Lexi's Creations. Really love your colour combinations!
    hugs
    Glenda

    ОтговорИзтриване
  3. This is gorgeous. I love the design and the delicate colours

    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, изглежда страхотно и много ми харесват цветовете, които си избрала. Харесвам "нетрадиционните" цветове за Коледа. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges.

    ОтговорИзтриване
  5. Simply Stunning card very well thoughtout beautiful colours ..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване