четвъртък, 2 февруари 2012 г.

За Рожден Ден

Здравейте момичета. Как сте? Днес за пореден път е ужасно студено и променливо времето... ужас! Хайде да идва по-скоро пролетта... В този ред на мисли, Ви показвам днес една по-розова картичка за рожден ден за момиченце. Формата е малко по-нестандартен тъй като ползвах останал картон и просто не ми се режеше - 16/10см. Хартиите са от блокчето на Dovecrafts - Spring Drop. В него има страшно свеши и весели десени, както и великденски такива. Чудесно е :) Момиченцето ми го напечата Кали ( КalySto ), за което сърдечно и благодаря. Надявам се, Кали, да ти хареса как съм я използвала :) Тъй като хартията е с по-едър десен, за да не го закрия, реших да не слагам много украса, затова сложих само едно цветенце от филц в горе-долу същия розов цвят. Довърших го с малко от бижутерската телчица. Отадвна ми се върти идеята даа я ползвам и за листенца. Доста тънички, но пък в случая ми допадна как се комбинират. Допълнително ползвах вискозна зелена панделка за още зелен цвят. Идеята за панделката ползвана по този начин, видях за първи път при Кали (КаlySto. Надявам се нямаш против ) Отвътре направих джобче за повече тагове ако подаряващият на картичката е повече от един. Този вид джобче видях в един от старите си тефтер-календари и реших, че е лесно за направа и доста удобно, тъй като листчето може лесно да се вади, а и може да са повечко листчета. :)))


Показвам ви само детайл от вътрешността, понеже не се гордея много как се получи, но исках да ви покажа колко е лесно джобчето. :)

Благодаря, че се отбихте. Надявам се да ви е харесала сладуранката. Ще съм щастлива на всеки ваш коментар :))) Хубава февруарска вечер ви желая :) До скоро :о)

5 коментара:

  1. Нели, супер сладурска и свежарска картичка се е получила! Много ми хареса и при теб колко хубав ефект се е получил с телчицата! А джобчето е наистина много идейно!

    ОтговорИзтриване
  2. Нели,много красиви очички има тази госпожица.Като малки диамантчета.Страхотна е.Пoздрави:)

    ОтговорИзтриване
  3. Срахотно ти се е получила! Много ми хареса как си оцветила лицето и нослето.Със сигурност ще зарадва някоя малка принцеса!

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, много е сладурска :) Оцветяването/очите й са като живи :)/ в комбинация с хартиите е разкош, а филцжвото цвете е супер идейно с телчето :)

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е чудесна ,много ми хареса цветето,много!

    ОтговорИзтриване