петък, 14 октомври 2011 г.

"Happy Christmas"

Не знам дали забелязахте, но най-обичам да правя Коледни картички. Ето още една, която се роди от желанието ми да покажа колко са прекрасни малките печатета на Papermania. Забавлявах се да ги оцветя и разбира се исках да използвам за картичката си новият ми пънч XCut. Вече офицялно и той ми е любим :))) Също така исках да пробвам и новите ми силиконови печати на Paula Pascual  От тях също съм мноооого доволна.

Формата на картичката е 10/15см.

Няма да Ви занимавам с повече описания и пояснения и направо ще Ви я покажа :)


Благодаря Ви, че се отбихте в блога ми :)))

Ще се радвам на коментари :)))

9 коментара:

  1. Ooo, много сладурска картичка - много ми харесват печатчетата и хартиите, които си използвала!

    ОтговорИзтриване
  2. Mного е хубаваааа...страшно ми харесва!Поздравления,Нели :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладко е станала с тези печатчета и как хубаво си ги оцветила!

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладурска е! Прекрасно си оцветила печатчетата, вдъхнови ме и аз да си ги използвам!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна коледна картичка и още веднъж много идейно използване на печатчетата!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка!Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  7. От хубава по-хубава картичка показваш... с нетърпение чакам следващата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна, стилна картичка, Нели! Браво! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотно си се справила с оцветявянето на тези малки печатчета.Картичката е невероятно стилна.Поздравления!

    ОтговорИзтриване