събота, 15 октомври 2011 г.

Коледни топки

Показвам Ви още една коледна картичка... Просто не мога да се спра! Ако трябва да избирам да направя каква да е картичка или коледна, със сигурност ще  направя Коледна. Аз съм морско чадо родено през лятото и до миналата година живеех в родният си град Варна и обожавам лятото, но зимата е сезона, през който се празнува един от най-важните семейни празници - Коледа.

Млко за картичката. Направих коледните топки, защото това ми една от любимите ми коледни декорации. Използвала съм отново пънча на XCut, магическите хартии на Basic grey, печатчетата на Papermania и Paula Pascual и малко панделка и въженце :)))
Формата е 15/10см.


Забравих да кажа, че включвам картичката в предизвикателството на Картичкофуриите, зададено от Работилница Фантазия - "картичка с 3Д елемент/и" :)))

Благодаря Ви, че се отбихте в блога ми :)))

6 коментара:

  1. Прекрасна е!А за инерцията която си набрала просто си личи!С нетърпение чакам да видя следващата!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива и както винаги перфектна и "вътре" :).Спокойна нощ и усмихната Неделя!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепна картичка за този така прекрасен празник - Коледа! Много ми хареса! Както и това, че се справяш чудесно с оползотворяването на тези мънички коледни печатчета!

    ОтговорИзтриване
  4. Супер зареждаща със Коледно настроение. Много благодаря.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна, изпипана до последния детайл картичка! Много ми харесва как си декорираш картичките и отвътре - нещо, което се каня от много време да започна да правя и на моите картички!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка, носеща много коледно настроение! Малките снежинки са като отзвук от коледната мелодия на топките! Поздрави!

    ОтговорИзтриване